Известие

Collapse
No announcement yet.

Температура на мотора!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Топло е , температурите се вдигат и темата също.
    Четох в чужд форум че :
    първа скорост включва на 98 градуса
    втора на 103
    ииии ми се струват високи тези стойности.

    Моята включва на около 96 според FES.

    При вас на какви температури включва ?
    ...

    Comment


    • #32
      Според мен са 92-първастепен.
      98-втора степен.
      Ма то в жегите климатика си бачка с него и вентилатора.....
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #33
        Аз с оригиналдЪ термостатче което е на 78-82, рядко чувам перки, иначе на 92 първа, 2 никога не съм я чувал, освен заради климатика
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #34
          И аз съм така, ама радиатора ми е от магазина стрелката ми е като залепена на 90гр зима и лете
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #35
            Педи месец смених радиатора, като след това се наложи да регулират стрелката показваща температурата на охл. течност, защото показваше, че съм прегрял (към 130 градуса), а всъщност диагностиката показва 93 и се включва първа степен на перката. Сега само в задръстване, в каквото попаднах преди 3 дни в Бургас, се качва към 90 градуса и то при 30 градуса навън. Иначе при 90-100 км/ч поддържа около 60 градуса, на магистралата при 120-130 км/ч около 70градуса, при продължително спускане заковава под 50, всичко това при спрян климатик, при пуснат показанията са малко по-високи. В заключение амплитудите в показанията са високи, но както казват колегите уредите са ни много чувствителни и в комбинация с нов радиатор ме кара да не се притеснявам, че показанията не са константа през цялото време.

            ALFA 156 1.8 TS 98'

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от borouu Покажи съобщение
              Педи месец смених радиатора, като след това се наложи да регулират стрелката показваща температурата на охл. течност, защото показваше, че съм прегрял (към 130 градуса), а всъщност диагностиката показва 93 и се включва първа степен на перката. Сега само в задръстване, в каквото попаднах преди 3 дни в Бургас, се качва към 90 градуса и то при 30 градуса навън. Иначе при 90-100 км/ч поддържа около 60 градуса, на магистралата при 120-130 км/ч около 70градуса, при продължително спускане заковава под 50, всичко това при спрян климатик, при пуснат показанията са малко по-високи. В заключение амплитудите в показанията са високи, но както казват колегите уредите са ни много чувствителни и в комбинация с нов радиатор ме кара да не се притеснявам, че показанията не са константа през цялото време.

              ALFA 156 1.8 TS 98'
              Колега имаш проблем
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                Колега имаш проблем
                Какъв ?

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от borouu Покажи съобщение
                  Какъв ?
                  Ако температурите които споменаваш са верни!!!
                  Може би термостат...
                  НО първо провери дали тези цифри които споменаваш са точни, щом са ти пипали нещо по уредите........
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                    Ако температурите които споменаваш са верни!!!
                    Може би термостат...
                    НО първо провери дали тези цифри които споменаваш са точни, щом са ти пипали нещо по уредите........
                    Просто ми нагласиха стрелката да показва 93 градуса, спрямо включването на перката. Не мисля, че е термостат, защото има парно...

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от borouu Покажи съобщение
                      Просто ми нагласиха стрелката да показва 93 градуса, спрямо включването на перката. Не мисля, че е термостат, защото има парно...
                      Ако наистина ди държи такива температури колата си за термостат, но както ти е написал Халясчо първо трябва да си сигурен че тия температури са реални.
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #41
                        Е, как ти я нагласиха стрелката бре? Какви майстори има само....Гледай да не ти нагласят и стрелката за горивото, че ще буташ...
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                        Comment


                        • #42
                          По това , което чета тук може при мен да не работи първата скорост и да включва когато стигне температура за втора. Т.е. резисторите и/или релето за първа. А може и датчика за температурата или друго...
                          ...

                          Comment


                          • #43
                            Ако имаш Ecuscan, вземи си тествай релетата. Ако работят и термостата не ти е сменян никога - със сигурност е той!
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от borouu Покажи съобщение
                              Просто ми нагласиха стрелката да показва 93 градуса, спрямо включването на перката. Не мисля, че е термостат, защото има парно...
                              Мале какви майстори. И какво като има парно? Сега в жегите остава и да няма Според мен датчика ти е за смяна първо ако си с един на термостата или ако си два този на блока е за уреда в купето.

                              Вземи един инфраред термометър или нещо друго за мерене и си измери реалната температура. Като падне под 50 градуса бутни радиатора и виж какво става. Ако е топъл колкото термостата е топъл значи термостата е за боклука.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Мале какви майстори. И какво като има парно? Сега в жегите остава и да няма Според мен датчика ти е за смяна първо ако си с един на термостата или ако си два този на блока е за уреда в купето.

                                Вземи един инфраред термометър или нещо друго за мерене и си измери реалната температура. Като падне под 50 градуса бутни радиатора и виж какво става. Ако е топъл колкото термостата е топъл значи термостата е за боклука.
                                С един датчик съм, който е чисто нов. Проверявал съм разширителния съд и радиатора, когато уреда в купето ми показва около 60 градуса- не парят на пипане, което значи, че е реалната температура(при около 60 градуса водата започва да пари на пипане)

                                Comment

                                Working...
                                X